Gyakori kérdések

Hogyan lehetek Algida partner?

Lépjen kapcsolatba a területileg illetékes Algida disztribútorral ! Ehhez használja a “kereskedőink” menüpont alatti keresőt, mellyel az értékesítési hely (település) alapján keresheti meg kapcsolattartót. Ha foglaltság miatt nem sikerül elérnie a depót, hívhatja az info vonalunkat 06-80-180-144 és megadjuk a területileg illetékes üzletkötő nevét és telefon elérhetőségét.

Biztosítanak-e eszközt a jégkrém/gombócos fagyi értékesítéséhez?

Igen. Jégkrém esetén, de új láda esetén kauciót kell fizetni, 5000 Ft-ot. Gombócos fagyi esetén, az eszköztől függ a kaució értéke. Minden ládát haszonkölcsönbe adunk, így a partner felelősséggel tartozik a hűtőláda tisztaságáért, és állapotáért.

Forgalmi elvárás van-e?

Forgalmi elvárás konkrétan nincs meghatározva, de az első feltöltésnél jégkrém esetén minimum 6 karton, fagyi esetén pedig 10 db tégely. Ezt követően, igény szerint változhat.

Milyen módon és milyen gyakran rendelhetek?

A szállítás minimum hetente, ez szükség esetén, hetente több alkalommal megoldható egyeztetés alapján. Kollégáink hetente felveszik Önnel a kapcsolatot telefonon vagy személyesen.

Mennyi a jégkrémek/gombócos fagyi szavatossági ideje?

Jégkrém esetén, gyártástól számított, 1,5-2 év. Fagyi esetén 1,5 év, felbontás után, -14 C fokon 10 napig, -21 C fokon, 21 napig értékesíthető. A hosszú szavatosság miatt, a lejárt jégkrémeket nem áll módunkban kompenzálni.

Hűtőláda meghibásodása esetén mi a teendő?

Minden esetben a lehető leghamarabb jelenteni kell felénk. (üzletkötő, call center)
Cégünk saját hűtőláda szervizzel rendelkezik, így a javítás a cégünk hatáskörébe tartozik.

Milyen hőmérsékleten kell tárolni a terméket?

Jégkrém: -18 C -20 C-ig. Felbontás előtt -18 C -20 C fokon, felbontást követően: -12 C -14 C fokon értékesítjük.

Reklámanyagot biztosítanak-e számomra?

Igény és egyedi egyeztetés alapján.

Rakhatok-e más terméket a hűtőládába?

Ezek a ládák kizárólag jégkrém árusítására használhatóak, szigorúan tilos: hús, hal, zöldség, és egyéb mirelit termék egyidejű tárolására.

Mi a teendő, ha a kiszállított termékkel minőségi probléma adódik ?

Kérem jelezze a problémát a beszállító felé, illetve a 06-80-180-144-es telefonszámon a ‘careline’ osztályon is bejelentheti.

Mi a teendő, ha a multipack csomagolásban kevesebb termék van ?

Kérem jelezze a problémát a 06-80-180-144-es telefonszámon a ‘careline’ osztályon.

Kér-e az Algida a hűtőért kauciót, vagy bérleti díjat?

Bérleti díjat nem kérünk, egy bizonyos forgalmi elvárás van az eszközeinkre, de ezt a szerződéskötéskor a területi képviselővel kell egyeztetni.

Csak kartonos értékesítés van, vagy db-ra is lehet vásárolni?

Jégkrémekből csak kartonos értékesítést tudunk biztosítani.

Vannak-e más fagyasztott termékei is a szállítónak ?

A szerződött nagykereskedőink szállítanak egyéb mirelit termékeket is. A választékot kérje a területi képviselőtől, vagy a vevőszolgálattól.

Kérdése van?

Lépjen velünk kapcsolatba, válaszolunk a kérdéseire és örömmel fogadjuk véleményét, visszajelzéseit!

KAPCSOLATFELVÉTEL